Spotkanie "Szyjemy Kosmetyczki jak Małgosia "


Oj, działo się. Dzisiaj odbyło się kolejne spotkanie naszej Grupy. Tym razem pod hasłem: "Szyjemy kosmetyczki jak Małgosia". W zasadzie zdjęcia wszystko mówią, ale kilka słów wstępu. 
Małgosia jest autorką przepięknych patchworków, toreb i kosmetyczek, a także prowadzi bloga Szmatki Małgorzatki. Zapraszam do poczytania i oglądania, bo jest co oglądać. Dzisiaj "robiła za nauczycielkę" i pokazywała nam jak uszyć kosmetyczkę, która będzie nie tylko piękna, ale i praktyczna. 


Spotkałyśmy się w bardzo silnej grupie. Było nas 12. Przyjechałyśmy z różnych części Trójmiasta, a nawet z Koszalina i Warszawy, bo Cokolwiek jest bardzo pojemne :)
Dziewczyny dzielnie słuchały, szyły. No dobra, od czasu do czasu pruły, ale nawet przerwy na kawę i plotki nie zrobiły. Takie były zapracowane. Maszyny tylko furczały.



 Poniżej kilka ujęć do zapamiętania. Zdjęcia same mówią, co jest dobrze zrobione, a co źle.


Gościł nas ponownie ZSO nr8 w Gdańsku. Mam nadzieję, że dziewczyny podeślą mi zdjęcia swoich kosmetyczek, to będę mogła je Wam pokazać :)
Pozdrawiamy serdecznie
Patchwork Cokolwiek Pomorski

Komentarze

  1. Takie wspólne szyciowanie jest świetne, wiem z własnego doświadczenia. A baterie życiowo/szyciowe zawsze mam potem baaardzo naładowane. Mam nadzieję, że Wy też naładowałyście się pozytywnie :). Małgosi uszytki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyciomaniaczki górą!!! Bardzo fajne kosmetyczki poszyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kosmetyczki Dziewczyny uszyłyście :-) Moja faworytka to ta z "gęsiami" :-) Fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz