Kurs z Anną Sławińską

W niedzielę, po wernisażu, skorzystałyśmy z obecności na Pomorzu Ani Sławińskiej i poprosiłyśmy ją o poprowadzenie kursu. Ania prowadzi Szkołę Patchworku , gdzie są kursy z bardzo różnych technik patchworkowych. Dla nas przygotowała i poprowadziła dwa kursy: confetti i witraż. Dawno już nie było na spotkaniu tak, aby wszystkie uczestniczki  pracowały niemal non stop przy maszynach. Było jak zawsze kreatywnie, twórczo, kolorowo. Ania jest bardzo dobrym, cierpliwym nauczycielem a my byłyśmy bardzo pilne:) 


Tworzenie
Autorki ze swoimi pracami
Przy pracy :)

Poniżej wszystkie uczestniczki kursu wraz z nauczycielką.


Jak zawsze zapraszam do komentowania i przypominam, że naszą wystawę można oglądać w Wejherowskim Centrum Kultury do 14 lutego. 
Serdecznie zapraszamy!

Komentarze

  1. Jest moc! Dzięki tej wystawie i kursom Ani nasze kółeczko patchworkowe osiągnęło wyższy stopień wtajemniczenia. Stałyśmy się Artystkami, ha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze uważałam się za rzemieślnika a na kursie Ani poczułam się jak artystka.
    Hermenegilda czekam na twoje drzewko 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, to był dla mnie bardzo fajny czas. Cieszę się, że Was poznałam, że mogłyśmy razem szyć. Jesteście takie uważne, kreatywne i pilne. Uszyłyście piękne prace. Bardzo się cieszę, że podobały się Wam te techniki. Mam nadzieję, że zrobimy kiedyś powtórkę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz